مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 17:452015-05-27اقتصادي

رییس صنعت، معدن و تجارت رضوانشهر خبر داد نظارت مستمر بر نانوایی های رضوانشهر


رییس صنعت، معدن و تجارت رضوانشهر از تشدید نظارت و مستمر بر نانوایی های این شهرستان در سال جاری خبر داد.

- " از رضوانشهر، محسن آهنی عصر امروز در جریان بازدید از نانوایی های این شهرستان به خبرنگار فارس اظهار کرد: امسال نظارت بر نانوایی ها استمرار می یابد.

وی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون از 243 واحد نانوایی بازرسی شده است، تصریح کرد: این بازرسی ها منجر به تشکیل 18 فقره پرونده تخلف با عناوین گران فروشی و کم فروشی و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی شده است.

رییس صنعت، معدن و تجارت رضوانشهر گفت: سیاست های نظارت و کنترل در بخش آرد و نان را در بحث کمیت و کیفیت با شدت بیشتری ادامه می دهیم.

وی ارزش ریالی پرونده های ارسالی به تعزیرات حکومتی را 9 میلیون و 676 هزار و 480 ریال عنوان کرد و افزود: گشت های مشترک با همکاری اداره بهداشت جهاد کشاورزی و اداره تعزیرات حکومتی انجام می شود.

آهنی با اشاره به اینکه پرونده تخلف مذکور به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد، خاطرنشان کرد: نمونه برداری از نان های تولیدی نانوایی ها و کنترل کمیت و کیفیت نان یکی از برنامه های اصلی اداره صنعت معدن تجارت است.

وی از شهروندان رضوانشهر و بخش پره سر خواست تا گزارش های اقتصادی خود را در زمینه گرانفروشی و کم فروشی با شماره تلفن 124 اطلاع رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس صنعت، معدن و تجارت رضوانشهر خبر داد نظارت مستمر بر نانوایی های رضوانشهر

رییس صنعت، معدن و تجارت رضوانشهر خبر داد نظارت مستمر بر نانوایی های رضوانشهر