مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 17:402015-05-27اجتماعي

کافی نبودن ساعت تربیت بدنی مدارس


ساعت اختصاص یافته به تربیت بدنی در مدارس کشور اندک است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش امروز در در همایش تربیت بدنی، سلامت و بهداشت در اردوگاه شهدای بادله ساری با اشاره به اینکه جایگاه ورزش و هویت کاری معلمان تربیت بدنی در مدارس باید شاخص شود ، افزود : دو ساعت درس تربیت بدنی تکافوی زندگی ماشینی جامعه ما را ندارد و دانش آموزان در طول هفته باید چهار ساعت دیگر در کنار درس تربیت بدنی تحرک داشته باشند .

حمیدی با بیان اینکه خروجی آموزش و پرورش برابر سند تحول بنیادین که مدرسه را کانون تحول میداند باید انسانی مومن ، سالم و بانشاط باشد و این مهم در گرو فعالیتهای حوزه بهداشت و تربیت بدنی است افزود: تحصیل، تهذیب و ورزش نوجوانان و جوانان از منویات مقام معظم رهبری در وزارت آموزش و پرورش است و سند تحول بنیادین به حوزه های اجتماعی، اخلاقی و زیبا شناختی توجه خاص دارد.

حمیدی با تاکید بر این که انسان تک ساحتی منظور و مقصود وزارت آموزش و پرورش نیست ، گفت : انسانی که فقط به مسایل روحی توجه کند و از مسایل اخلاقی دور شود خروجی آن داعش می شود.

حمیدی از اجرای طرح حیاط پویا مهر امسال در مدارس سراسر کشور خبرداد و گفت : در این طرح با همکاری رادیو ورزش صبحگاهی در مدارس کشور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کافی نبودن ساعت تربیت بدنی مدارس

کافی نبودن ساعت تربیت بدنی مدارس