مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 16:552015-05-27اقتصادي

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی بهبود آموزش را بستر رشد اقتصادی دانست


براساس گزارش سازمان همکاری و توسعه اقتصادی ، اقتصاد جهانی می تواند تا سال 2030 با تلاش برای ایجاد سامانه های آموزشی تکمیلی تر که بتواند همه دانش آموزان را به توانمندی های اساسی در خواندن و یا ریاضی مجهز کنند ، به منفعت های عظیمی دست پیدا کند.

آنگل گریا Angel Gurria مدیر کل سازمان همکاری و توسعه اقتصادی چهارشنبه با ارائه گزارشی در برلین اعلام کرد : اقتصاد و رفاه کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی به این بستگی دارند که جوانان ما بتوانند قابلیت هایی برای موفق شدن در بازار کار در قرن بیست و یکم دست یابند.

این گزارش 110 صفحه ای موسوم به قابلیت های اساسی جهانی _ چیزهایی که کشورها باید به دست آورند_ اطلاعات 76 کشور را باهم مقایسه می کند.

براساس نتیجه گیری ها ، اساسی است که دانش آموزان دست کم قابلیت ها و دانش های اساسی مثلا در زمینه خواندن و حساب را که در تحقیقات پیزا درباره توانمندی های دانش آموزان 15 ساله در کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی تعیین شده است ، به دست آورند.

این سازمان به طور دوره ای این توانمندی ها را منتشر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از پاریس ، گریا تاکید کرد در سال 2013 ، در 34 کشور عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی ، بیش از 39 میلیون جوان 16 تا 29 سال به ویژه در کشورهای جنوب اروپا مانند اسپانیا و یونان شغل نداشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی بهبود آموزش را بستر رشد اقتصادی دانست

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی بهبود آموزش را بستر رشد اقتصادی دانست