مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 16:252015-05-27اقتصادي

نجات و توسعه اقتصادی کشور در گرو حمایت از صنایع کوچک


معاون سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ؛ نجات اقتصاد کشوررا در گروه تشویق و حمایت از واحدهای صنعتی کوچک دانست و گفت: این مهم میسر نخواهد شد مگر با تامین زنجیره تولید که یکی از موارد آن دسترسی به منابع بانکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ، غلامرضا سلیمانیدر نخستین هم اندیشی بانکداری صنایع کوچک با بیان اینکه با توسعه صنایع کوچک می توان در کشور رقابت پذیری ایجاد کرد، گفت: برای خروج از رکود و اشتغالزایی و توسعه متوازن در کشور لازم است از صنایع کوچک حمایت شود تا صادرات غیرنفتی را از طریق این صنایع افزایش دهیم.

عضو هیات مدیره ومعاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: در حال حاضر سه میلیون بنگاه کوچک با اشتغال حدود پنج میلیون نفر در کشور فعال است، که مهم ترین مشکل این صنایع دسترسی به منابع تامین مالی است که با توجه به تجربه های موفق در دنیا که در حوزه بانک های SME وجود دارد، این موضوع در کشور ما اجرایی شد.

وی افزود: کاهش بوروکراسی ها، اختصاص سهم مشخصی از تسهیلات بانکی ، پرداخت تسهیلات با شرایط و انواع مشخص و ارائه مشاوره های لازم از موضوعاتی است که امیدواریم در تعاملی که با بانک صنعت و معدن آغاز شده است به شکل دقیق دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات و توسعه اقتصادی کشور در گرو حمایت از صنایع کوچک

نجات و توسعه اقتصادی کشور در گرو حمایت از صنایع کوچک