مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 16:112015-05-27دانش

اختراع محققان دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان موفق به کسب تاییدیه علمی شد


اختراع «سیستم تبدیل حرکت دورانی محیط گردان حامل جریان الکتریسیته به محیط ثابت» با تایید شورای تخصصی ارزیابی اختراعات پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان موفق به اخذ تاییدیه علمی شد.

- اختراع سیستم تبدیل حرکت دورانی محیط گردان حامل جریان الکتریسیته به محیط ثابت با تایید شورای تخصصی ارزیابی اختراعات پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان موفق به اخذ تاییدیه علمی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ،" داود معروفی، مسئول مرکز مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: اختراع سیستم تبدیل حرکت دورانی محیط گردان حامل جریان الکتریسیته به محیط ثابت که به همت نیما امجدی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان، امید حامد تابعی، مسعود قنبری و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در اداره کل مالکیت صنعتی به شماره 82138 در سال 1392 به ثبت رسیده بود، موفق به اخذ تأییدیه علمی اختراع از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران شد.

امجدی در توضیح این اختراع گفت: یاتاقان های غلتشی یکی از پر کاربرد ترین قطعات مورد استفاده در صنعت است و در صنایع مختلفی از جمله صنعت توربین بادی، ماشین های الکتریکی و غیره نقشی اساسی دارد.

وی گفت: ایده ای که برای موارد خاص اما مهم صنعتی قابل پیاده سازی است، بحث یاتاقان های رسانا است که برای اولین بار و در قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختراع محققان دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان موفق به کسب تاییدیه علمی شد

اختراع محققان دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان موفق به کسب تاییدیه علمی شد