مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 15:002015-05-27اقتصادي

قیمت نان فعلا گران نمی شود


وزیر صنعت معدن و تجارت در خصوص درخواست افزایش قیمت سیمان از سوی تولیدکنندگان گفت: گازوییل تولیدکنندگان سیمان همانند گذشته در اختیارشان قرار می گیرد و بهانه ای برای افزایش قیمت ندارند.

- کد خبر: 503951 تاریخ انتشار: 06 خرداد 1394 - 15:59 - 27 May 2015 وزیر صنعت معدن و تجارت در خصوص درخواست افزایش قیمت سیمان از سوی تولیدکنندگان گفت: گازوییل تولیدکنندگان سیمان همانند گذشته در اختیارشان قرار می گیرد و بهانه ای برای افزایش قیمت ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدرضا نعمت زاده در جمع خبرنگاران، هرگونه افزایش قیمت به دلیل تغییر نرخ بنزین و گازوییل را غیرقانونی دانست و به متخلفان هشدار داد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: همچنین هرگونه افزایش قیمت گاز طبیعی برای این بخش منتفی است، این در حالی است که هیچگونه تغییر قیمتی در بخش گاز صنایع ایجاد نشده و همان نرخ سال گذشته اعمال خواهد شد.

وی در خصوص تغییر قیمت نفت سفید نیز تصریح کرد: نفت سفید مورد مصرف صنعت نیست و در مورد نفت گاز نیز که 50 درصد مصرف بخش صنعت را تشکیل می دهد، حتی قیمت کاهش یافته و در برخی موارد قیمت 600 یا 500 تومانی قبل به 300 تومان رسیده است.

نعمت زاده در ادامه در خصوص خروج قیمت گذاری خودرو از شورای رقابت خاطرنشان کرد: تاکنون هیچگونه تغییری در این زمینه صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نان فعلا گران نمی شود

قیمت نان فعلا گران نمی شود