مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 13:002015-05-27اقتصادي

تعمیرپمپ های آب تاسیسات داربهاره و جایزان


پمپ های تاسیسات آبرسانی دار بهاره و جایزان تعمیر اساسی و راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما،رییس نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت:تاسیسات آبرسانی داربهاره دارای 3 دستگاه پمپ آب 8 مرحله ای فشار قوی از نوع مترپلت قدیمی است که آب مورد نیاز میدان نفتی رگ سفید را تأمین می کند.

آقای دهبان پور با بیان اینکه این پمپ ها به علت قدمت و کارکرد طولانی مدت در شرایط نامطلوب از وضع ایده آلی برخوردار نبودند افزود : همچنین این پمپ ها به دلیل نبود قطعات یدکی، تعمیر و نگهداری اصولی آنها نیز غیر ممکن شده بود.

وی گفت:با توجه به اهمیت و فوریت کار، یک دستگاه از پمپ های موجود که از سرویس خارج و غیرقابل استفاده بود با تلاش نیروهای داخلی راه اندازی شد.

رییس نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری افزود:تعمیر و بازسازی پمپ آبرسانی جایزان یکی دیگر از اقدامات این واحداست که با این اقدام ظرفیت آب دهی پمپ جدید نسبت به پمپ های قدیمی بیش از 80 درصد افزایش داشته است.

شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری با گستره 25 هزار کیلومتری و 8 میدان نفتی کرنج، پرنج ، آغاجاری ، پارسی، پازنان، رگ سفید، مارون و رامشیر از شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیرپمپ های آب تاسیسات داربهاره و جایزان

تعمیرپمپ های آب تاسیسات داربهاره و جایزان