مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 12:302015-05-27حوادث

ورود پیکان وانت به داخل خانه در باغمیشه تبریز با یک کشته


مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: به دنبال برخورد خودروی پیکان وانت با منزل مسکونی و خسارت به آن، راننده اش در دم فوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حبیب حسینقلی زاده اظهار کرد: با اعلام حادثه برخورد خودروی پیکان وانت با منزل مسکونی در شهرک باغمیشه تبریز در ساعت 11 صبح امروز و اعلام مصدومیت چند تن به اپراتوری اورژانس 115، سه پایگاه فوریت های پزشکی 209،208 و 219 اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه به دلیل شدت ضربه وارد شده، راننده پیکان وانت در دم فوت و یک تن از اهالی منزل دچار مصدومیت شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی اضافه کرد: مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط تکنسین های پایگاه 209 به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال داده شد.

حسینقلی زاده در پایان بیان کرد: ازدحام مردم در صحنه های حوادث امکان بروز حوادث آتی را به دنبال دارد و مانع خدمت رسانی سریع به مصدومان حادثه می شود.

انتهای پیام/60002/ن/ذ دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود پیکان وانت به داخل خانه در باغمیشه تبریز با یک کشته

ورود پیکان وانت به داخل خانه در باغمیشه تبریز با یک کشته