مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 10:552015-05-27سياسي

به مناسبت هفته جوان کتاب جوان و نیروی چهارم زندگی به بوته نقد گذاشته شد


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان همدان از نقد کتاب جوان و نیروی چهارم زندگی در کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) قهاوند خبر داد.

- حسن عرفانی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از نقد کتاب جوان و نیروی چهارم زندگی در کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) قهاوند خبر داد و اظهار کرد: اعضای این کتابخانه در اولین نشست ادبی خود در سال 94 و به مناسبت روز جوان کتاب جوان و نیروی چهارم زندگی نوشته محمدرضا شرفی را به بوته نقد گذاشتند.

وی عنوان کرد: جوان و نیروی چهارم زندگی کتابی است که در آن به خواسته ها، نیازها و تمایلات نسل جوان پرداخته و در کل معیارهای یک جوان نمونه را برای خواننده بازگو کرده است.

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان همدان تصریح کرد: ارائه زمینه های معرفتی به نسل جوان در حوزه های زندگی، با تقویت بینش و شناخت حقیقی از مسائل مطرح شده در این کتاب است تا جوان بتواند بهره لازم را از بهار زندگانی که همان دوران جوانی است ببرد.

وی با بیان اینکه این کتاب شامل مسائل شخصیتی و تربیتی جوانان است، تصریح کرد: نویسنده این مسائل را در 40 گفتار تدوین کرده و در آغاز هر گفتار جمله، سخن یا حدیثی از بزرگان و ائمه اطهار(ع) را که با بحث مورد نظر مطابقت و تناسب دارد ذکر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت هفته جوان کتاب جوان و نیروی چهارم زندگی به بوته نقد گذاشته شد

به مناسبت هفته جوان کتاب جوان و نیروی چهارم زندگی به بوته نقد گذاشته شد