مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 10:462015-05-27دانش

آموزش عالی به پیوست فرهنگی نیاز دارد


آموزش عالی مانند هر بخش دیگر به پیوست فرهنگی نیاز دارد که باید تدوین این پیوست فرهنگی توسط شورای اسلامی شدن دانشگاه ها انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ،" دویست و هفتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

فرهادی در ابتدای این جلسه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: با توجه به ابلاغ ضوابط آمایش آموزش عالی در حوزه سلامت وزارت علوم نیز تدوین ضوابط آمایش آموزش عالی را در دست اقدام دارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: آمایش آموزش عالی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به تنوع و گستردگی رشته های دانشگاهی، مستلزم صرف وقت و تهیه یک الگوی جامع و فراگیر است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: آموزش عالی مانند هر بخش دیگر به پیوست فرهنگی نیاز دارد که باید تدوین این پیوست فرهنگی توسط شورای اسلامی شدن دانشگاه ها انجام شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با توجه به برخی از مباحث مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون موضوع طرح دانش افزایی اساتید که توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)" برگزار می شود، مسئولان برگزاری دوره ها، گزاشی از فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش عالی به پیوست فرهنگی نیاز دارد

آموزش عالی به پیوست فرهنگی نیاز دارد