مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 10:352015-05-27حوادث

فرمانده انتظامی بوکان خبر داد دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی و دولتی در بوکان


فرمانده انتظامی بوکان از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی و دولتی در بوکان دولتی در این شهرستان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

- بهزاد بندریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اعلام دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی و دولتی، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی نهایتا سارقی در این زمینه شناسایی و پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل شد.

بندریان خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به سه فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بوکان خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

وی در پایان ضمن اشاره به سابقه دار بودن هر دو سارق یادآور شد: با توجه به این که وقوع سرقت در جامعه موجب نارضایتی شهروندان می شود و از طرفی تاثیراتی منفی بر احساس امنیت جامعه خواهد داشت، به همین دلیل مبارزه و پیشگیری از سرقت در اولویت کاری پلیس قرار دارد.

بندریان به شهروندان توصیه کرد: جهت جلوگیری از سرقت ضمن هوشیاری کامل، از نگهداری هرگونه وجه نقد در منازل خود که موجب تحریک مجرمان و سارقان می با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی بوکان خبر داد دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی و دولتی در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان خبر داد دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی و دولتی در بوکان