مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 09:102015-05-27حوادث

کشف 100 تن زباله از منزل زن 60 ساله بوکانی!


در این منزل مسکونی انواع زباله از جمله پلاستیک، آهن قراضه، انواع قوطی های شیشه ای و پلاستیکی، کاغذ، مقوا و انواع کفش های کهنه پلاستیکی انباشته شده بود.

- معاون خدمات شهری شهرداری بوکان گفت: بازرسان شهرداری این شهر حدود 100 تن انواع زباله که با 24 کامیون امکان جابه جایی آن انجام شد را از یک واحد مسکونی کشف کردند.

سامرند نوری در گفت و گو با ایرنا افزود: به دنبال انتشار بوی نامطبوع در یک منزل مسکونی در منطقه سروش 15 واقع در خیابان سیمینه این شهر مردم به یکی از همسایه های خود مشکوک و موضوع را با دادستانی این شهرستان در میان می گذارند.

وی گفت: با اطلاع دادستانی و هماهنگی با پلیس و شهرداری موضوع بلافاصله به واحدهای اجرایی و اکیپ های موتوری و خدمات شهری ابلاغ و بلافاصله در محل مورد نظر حضور پیدا کرده و نسبت به معدوم سازی آن اقدام شد.

نوری با اعلام اینکه این زباله ها افزون بر 100 تن بود اظهار کرد: زباله ها در این واحد مسکونی آن چنان انباشته شده بود که در ورودی حیاط منزل مسکونی به زور باز شد.

وی گفت: در این منزل مسکونی انواع زباله از جمله پلاستیک، آهن قراضه، انواع قوطی های شیشه ای و پلاستیکی، کاغذ، مقوا و انواع کفش های کهنه پلاستیکی انباشته شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 100 تن زباله از منزل زن 60 ساله بوکانی!

کشف 100 تن زباله از منزل زن 60 ساله بوکانی!