مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 08:562015-05-27سياسي

وظیفه امروز ما حضور در میدان دفاع از عقیده و صیانت از ارزش هاست


وظیفه امروز ملت ما دفاع از ارزش ها و مبارزه در عرصه های عقیدتی، فکری و صیانت از پیشرفت هایی است که برای کشورمان به دست آمده، - ما باید بدانیم که مبارزه و تقابل با دشمن تمام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام منتظری، رییس دیوان عدالت اداری در جلسه هیات عمومی دیوان اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس دشمن در قالب تهاجم نظامی به دنبال نابودی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بود و امروز با شلیک های فرهنگی و عقیدتی، جامعه و امت اسلامی ما را هدف قرار داده است.

منتظری افزود: ما باید مراقب باشیم و به صیانت از خود، خانواده، ارزش ها و نظام جمهوری اسلامی بپردازیم.

رییس دیوان عدالت اداری با بیان این نکته که امروز وظیفه ای سنگین بر عهده تک تک ما قرار دارد، اضافه کرد: فرزندان این کشور در هشت سال دفاع مقدس با ایثارگری خود کارستانی کردند که امروز ملت در سایه آن در آرامش زندگی می کنند، ما نیز باید به وظایف خود در دفاع از ارزش ها به درستی عمل کنیم که شرط پیروزی حضور هوشیارانه در صحنه و بصیرت داشتن است.

منتظری در ادامه به سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد 1361 اشاره کرد و ادامه داد: فتح خرمشهر تنها فتح یک سرزمین و شهر نبود بلکه پیروزی ارزشمندی بود که در طول هشت سال دفاع مقدس توانست کتاب جنگ را دگرگون سازد و مسیر حرکت دفاع مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه امروز ما حضور در میدان دفاع از عقیده و صیانت از ارزش هاست

وظیفه امروز ما حضور در میدان دفاع از عقیده و صیانت از ارزش هاست