مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 08:462015-05-27سياسي

طرح الحاق یک تبصره به ماده 39 قانون پولی و بانکی کشور تصویب شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 164 رای موافق و با الحاق یک تبصره به ماده 39 قانون پولی و بانکی کشور نظر شورای نگهبان را تامین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در صحن علنی طرح دو فوریتی استفساریه قانون پولی و بانکی کشور و ماده 39 آن که از سوی شورای نگهبان جهت اصلاح به کمیسیون اقتصادی ارجاع شده بود را بررسی کردند.

در موضوع استفساریه قانون پولی و بانکی کشور ماده 39 آن آمده است که آیا قوانین و مقرراتی که ناظر بر فعالیت بانک ها هستند از جمله ماده 39 قانون پولی و بانکی کشور موسسات و اعتباری غیربانکی و سایر نهادهایی که به تشخیص بانک مرکزی به عملیات بانکی مبادرت می ورزند را نیز در برمی گیرد یا خیر؟ که در پاسخ این موضوع استفساریه آمده است بله قوانین و مقررات ناظر بر تاسیس، فعالیت، انحلال و تسویه و از جمله ماده 39 قانون پولی و بانکی کشور شامل تمامی موسسات اعتباری غیربانکی که با تشخیص بانک مرکزی به عملیات بانکی مبادرت می ورزند به استثنای صندوق های توسعه ای و حمایتی دولتی مانند صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی (در محدوده اساسنامه فعلی خود) می شود.

نمایندگان برای تامین نظر شورای نگهبان طرح الحاق یک تبصره به ماده 39 قانون پولی و بانکی کشور را در ماده واحده ای با مضمون اینکه یک تبصره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح الحاق یک تبصره به ماده 39 قانون پولی و بانکی کشور تصویب شد

طرح الحاق یک تبصره به ماده 39 قانون پولی و بانکی کشور تصویب شد