مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 07:262015-05-27دانش

دانشجو نیاز به لمس مطالب درسی دارد/ فرصت تدریس در دانشگاه ها کم است


استاد رشته عمران دانشگاه آزاد گنبد با انتقاد از اینکه دانشجویان در دانشگاه نمی توانند رشته های فنی را به صورت عملی تجربه کنند، گفت: دانشجو نیاز دارد مطالب درسی را لمس کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از گرگان،" جواد خواجه ترابی، مدرس رشته عمران دانشگاه آزاد گنبدکاووس روز گذشته در همایش معماری، عمران، تأسیسات که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شده بود، ضمن معرفی برخی از نرم افزارهای جامع و کاربردی مرتبط با رشته مهندسی عمران، گفت: چرا باید دانشجویان رشته های فنی و مهندسی ما برای اینکه بتوانند وارد بازار کار شوند به کلاس های آموزشی فرادانشگاهی روی بیاورند؟ خواجه تراب با انتقاد از منحصر شدن مطالب درسی دانشگاهی به تئوریات، گفت: متاسفانه در دانشگاه ها دروس رشته های فنی و مهندسی به صورت عملی تدریس نمی شود و این در حالی است که دانشجو نیاز دارد مطالب درسی خود را لمس کند.

وی یکی از علل نپرداختن به دروس عملی در دانشگاه ها را کم بودن فرصت تدریس نام برد و تصریح کرد: عدم وجود فرصت کافی برای تدریس باعث می شود مدرس و استاد ما نتواند آن مقدار که نیاز دانشجوست و یا خود در نظر دارند به شاگردان انتقال دهند.

استاد عمران دانشگاه آزاد گنبد کاووس از دیگر کمبودهای دانشگاهی به عدم ارتباط لازم بین رشته ای به خصوص در رشته های فنی و مهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو نیاز به لمس مطالب درسی دارد/ فرصت تدریس در دانشگاه ها کم است

دانشجو نیاز به لمس مطالب درسی دارد/ فرصت تدریس در دانشگاه ها کم است