مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 21:502015-05-26حوادث

آزادی طلا فروش لرستانی از دست 3 گروگانگیر


ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: طلا فروش ازنایی که چند روز گذشته گروگان گرفته شده بود با اقدام به موقع و ضربتی نیروهای انتظامی استان آزاد شد.

سردار محمد قنبری روز سه شنبه در بازدید از نمایشگاه هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور در جمع خبرنگاران افزود: این فرد طلا فروش چند روز گذشته توسط فرد ناشناس ربوده شد.

وی اظهار داشت: گروگانگیران پس از ربودن وی در تماس با خانواده این فرد ، طلاهای موجود در طلا فروشی را برای آزادی وی درخواست کرده بودند.

وی با بیان اینکه طلافروشی این مرد چهار سال گذشته نیز مورد سرقت قرار گرفته تصریح کرد: پس از تماس خانواده طلافروش با فوریت های پلیس استان، ماموران نیروی انتظامی خرم آباد و فرمانده پلیس آگاهی لرستان به شهرستان ازنا اعزام شدند.

سردار قنبری گفت: به رغم تمایل خانواده این فرد به تحویل طلاهای موجود به گروگانگیران، اما با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفای گروگان گیران در کمتر از چهار ساعت شناسایی شد.

وی ادامه داد: پس از شناسایی ، محل اختفای گروگانگیران در محاصره پلیس قرار گرفت و گروگانگیران به محض اطلاع از حضور پلیس گروگان را رها کردند.

وی اضافه کرد:دو نفر از گروگانگیران همان شب و به فاصله پنچ دقیقه از آزادی طلافروش دستگیر شدند و نفر سوم نیز روز بعد در ازنا دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی طلا فروش لرستانی از دست 3 گروگانگیر

آزادی طلا فروش لرستانی از دست 3 گروگانگیر