مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 18:362015-05-26سياسي

مردم سیستان و بلوچستان انگیزه لازم برای گسترش طرح های اقتصاد مقاومتی را دارند


فرمانده کل سپاه در زاهدان با بیان اینکه مجموع طرح های اقتصاد مقاومتی برای توسعه کشور مفید و موثر است، گفت: مردم سیستان و بلوچستان انگیزه لازم برای گسترش طرح های اقتصاد مقاومتی را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که در حوزه نبی اکرم (ص) زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج سازندگی چند سالی است در راستای معیشت مردم به ویژه در مناطق محروم تلاش های زیادی داشته است که امروز نتایج آن را می بینیم.

وی توانمندی های بسیجیان در این راستا را قابل تقدیر خواند و افزود: دستگاه هایی که در این نمایشگاه ارائه شده است، دستگاه های مقرون به صرفه است که هر خانواده ای می تواند آن را در اختیار بگیرد و محصولات تولیدی و خانگی با بسته بندی مرغوب به بازار ارائه کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران مجموع این اقدامات و تلاش ها را برای توسعه کشور مفید و موثر خواند و خاطرنشان کرد: الحمدالله در این منطقه انگیزه کار وجود دارد؛ انشاءالله که همه افرادی که می توانند در این عرصه کار و از این ظرفیت ها بهره برداری کنند، از این نمایشگاه دیدن و از سرمایه گذاری که در این راستا انجام شده برای معیشت استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سیستان و بلوچستان انگیزه لازم برای گسترش طرح های اقتصاد مقاومتی را دارند

مردم سیستان و بلوچستان انگیزه لازم برای گسترش طرح های اقتصاد مقاومتی را دارند