مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 18:202015-05-26سياسي

مدیرکل زندان های اردبیل: 400 زندانی معسر اردبیلی آزاد شدند


مدیرکل زندان های استان اردبیل گفت: در یک سال اخیر و با همت خیرین و نیکوکاران در قالب ستاد دیه بیش از 400 نفر زندانی معسر و نیازمند آبرومند از زندان های اردبیل آزاد شدند.

- " از اردبیل، مراد فتحی عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز حمایت از زندانیان و خانواده های آنها در اردبیل اظهار کرد: به دلیل زندانی شدن سرپرست خانوار، خانواده ها دچار مشکلات و گرفتاری هایی می شوند که ضروری است مورد حمایت قرار گرفته و برخی از دغدغه ها و نگرانی های آنها برطرف شود.

وی با توجه به اینکه اعضای خانواده نقشی در وقوع این جرم نداشتند، تصریح کرد: جامعه باید در حمایت از این افراد در نشان دادن عواطف انسانی ورود پیدا کرده و بسیاری از نارسایی ها و مشکلات برطرف شود.

مدیرکل زندان های استان اردبیل به برگزاری سالانه مجمع انجمن خیرین حمایت از زندانیان اشاره کرد و گفت: با دعوت از دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تلاش می شود تا افراد خیرخواه و نیک اندیش به کمک این خانواده ها شتافته و برخی از آسیب ها و دغدغه ها که در این زمینه وجود دارد، برطرف شود.

فتحی با دعوت از خیرین، بازاریان و افراد توانمند برای حضور در این مراسم افزود: تلاش و جدیت بر این است تا در قالب برنامه های حمایتی بتوانیم این زندانیان و خانواده های آنها را مورد حمایت و همراهی قرار دهیم تا در حد وسع و توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل زندان های اردبیل: 400 زندانی معسر اردبیلی آزاد شدند

مدیرکل زندان های اردبیل: 400 زندانی معسر اردبیلی آزاد شدند