مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 17:502015-05-26حوادث

مهار آتش سوزی انباربزرگ پرز و پشم در مشهد


آتش سوزی یک انباربزرگ پرز و پشم در جاده سیمان مشهد مهار شد.

بگزارش خبرگذاری صداوسیما با مشاهده دود و زبانه کشیدن شعله های آتش از انبار پرز و پشم ، توسط کارگران و اعلام آن به سامانه 125 ، آتش نشانی مشهد ، بلافاصله و با توجه به حساسیت و بافت تجاری ، مسکونی بودن محل حادثه و نیز وجود مقادیر زیادی از اقلام قابل اشتعال در این انبار ستاد فرماندهی همزمان بیش از 30 آتش نشان از 9 ایستگاه را به همراه 10 دستگاه خودرو اطفاء حریق به محل حادثه اعزام کرد .

سرپرست ایستگاه 29،سازمان آتش نشانی مشهد در این رابطه گفت : با توجه به اینکه این آتش سوزی در شرایط توسعه به ستاد فرماندهی سازمان اطلاع داده شده بود ، هر لحظه امکان داشت ، شعله های آتش به سرعت به ساختمان مسکونی مجاور سرایت و گسترش یابد که با حضور آتش نشانان به محل حادثه و انجام اقدامات اطفایی از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.

وی نبود سیستم اعلام و اطفاء حریق اتومات،انبار داری ناایمن و همچنین کارکنان آموزش دیده و آماده در شرایط اضطراری را از جمله موارد نا ایمن در این انبار عنوان کرد .

وی باتاکید بر اینکه این حادثه هیچ مصدومی نداشته است ، اظهار داشت : با توجه به گستردگی آتش سوزی ، علت حریق و اعلام دقیق آن توسط کارشناسان حاضر در محل امکان پذیر نبود که پس از بررسی های لازم و کارشناسانه در اسرع وقت علت وقوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی انباربزرگ پرز و پشم در مشهد

مهار آتش سوزی انباربزرگ پرز و پشم در مشهد