مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 17:002015-05-26سياسي

شهردار زنجان خبر داد بروزرسانی وضعیت 48 پروژه شهری نیمه تمام در زنجان


شهردار زنجان از بروز رسانی وضعیت 48 پروژه عمرانی شهر زنجان خبر داد و گفت: در این راستا برای 35 پروژه عمرانی عقد قرارداد شده و 13 قرارداد هم در حال عقد تفاهمنامه است.

- " از زنجان، حبیب یگانه ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به ارتقای رتبه شهرداری زنجان از 10 به 11 اظهار داشت: این مهم بعد از تلاش های فراوان مسئولان استانی و شهری و بعد از 40 سال محقق شده است.

وی در اولویت بودن برای تخصیص اعتبار را از جمله مزایای ارتقای رتبه شهرداری زنجان اعلام و اضافه کرد: این ارتقا در وضعیت منطقه بندی شهرداری زنجان را تاثیرگذار است.

شهردار زنجان از تدوین لایحه ای در شهرداری زنجان خبر داد که بر اساس آن ترمیم آسفالت معابر شهر زنجان با استفاده از دستگاهی انجام می شود که صرفه جویی را به همراه دارد، و تصریح کرد: صرفه جویی مورد نظر در استفاده از این دستگاه ضمن اینکه در آسفالت مورد استفاده روی می دهد بلکه در وقت هم روی خواهد داد.

وی اولویت شهرداری زنجان را در ترمیم آسفالت معابر شهری مربوط به کمربندی شمالی، مسیر کوی فرهنگ به سمت جاده فرودگاه، کمربندی جنوبی و گاوازنگ اعلام کرد و افزود: با توجه به تعداد محدود این دستگاه ها در سطح کشور شهرداری انتظار دارد لایحه مورد نظر در شورا سریع به تصویب برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار زنجان خبر داد بروزرسانی وضعیت 48 پروژه شهری نیمه تمام در زنجان

شهردار زنجان خبر داد بروزرسانی وضعیت 48 پروژه شهری نیمه تمام در زنجان