مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 17:002015-05-26ورزشي

تهدید به تعلیق و اخراج دانشجویان معترض


نامه سرگشاده جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی به مسئولین کشور، دانشگاهیان و عموم مردم دلسوز - با سلام و ادب حضور همه آنهایی که برای فردای روشن این مرز و بوم نگرانند و خالصانه تلاش می کنند در هفته ها و روزهای گذشته شاید لابه لای حجم انبوه اخبار در مورد ما و اعتراضاتمان شنیده باشید، اینکه شبانه و به دور از فرآیندهای قانونی و در تعطیلات نوروز دانشگاه مان را در دانشگاه دیگری ادغام کردند.

6 هفته تمام کلاس هایمان را تعطیل کردیم و از وزارت علوم تا مجلس و نهاد ریاست جمهوری تجمع کردیم و فریاد زدیم که ای مسئولین، حق ما را در روز روشن ضایع کرده اند و دانشگاهی که برای قبول شدن در آن از هفت خان کنکور گذشته ایم و زحمت ها کشیده ایم را از ما گرفتند.

هرگز ادعا نکردیم ما بهترین دانشجوهای مملکت هستیم و یا دانشگاه ما بهترین دانشگاه بوده است ولی چه کسی هست که نداند هر دانشجویی براساس مصلحت خود و بر اساس رتبه ای که در آزمون سراسری داشته، دانشگاه خود را برای تحصیل انتخاب می کند؟ مگر غیر از این است سازمان سنجش تاسیس شده تا مرجع سنجش آموزش در کشور باشد و بانی برقراری عدالت در ورود به دانشگاه های دولتی شود؟ حال چه شده که وزارت علوم کشور به عنوان بالاترین نهاد علمی کشور، عدالت را برهم میزند و بدون آنکه مصلحت و رضایت صاحبان حق را در نظر بگیرد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید به تعلیق و اخراج دانشجویان معترض

تهدید به تعلیق و اخراج دانشجویان معترض