مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 16:512015-05-26سياسي

نشست اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اهواز با دانشجویان


اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با دانشجویان ساکن در خوابگاه های پسرانه انقلاب و شهید رجایی این دانشگاه دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو به نقل از موج چهارم،" اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با دانشجویان ساکن در خوابگاه های پسرانه انقلاب و شهید رجایی این دانشگاه دیدار کردند.

در این دیدار، علی خدادادی، قائم مقام رییس دانشگاه، حجت الاسلام عادلی نژاد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، نادر صاکی، معاون توسعه پژوهش و فناوری، ساسان موگهی معاون دانشجویی و فرهنگی و تولا، مدیر امور آموزشی دانشگاه، با حضور در خوابگاه های پسرانه انقلاب و شهید رجایی دانشگاه با دانشجویان دیدار کردند.

در این نشست صمیمی، مسئولین پاسخگوی سوالات، ابهامات و انتقادات دانشجویان شدند که از عمده مطالب مطرح شده از سوی دانشجویان می توان به، استفاده از اتوبوس های کولر دار جهت ایاب و ذهاب دانشجویان، افزایش کیفیت غذا، نصب آسانسور و مشکلات آموزشی و رفاهی اشاره کرد.

علی خدادادی نیز در این دیدار بیان داشت: طبیعتأ مشکلاتی در بخش های مختلف دانشجویی اعم از رفاهی، صنفی و آموزشی، کم و بیش در دانشگاه وجود دارد و هیأت رییسه با اهتمام و تلاش همه مسئولین درصدد تأمین محیطی آرام توأم با امنیت فکری و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اهواز با دانشجویان

نشست اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اهواز با دانشجویان