مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 16:452015-05-26ورزشي

وقتی نماینده مجلس درجایگاه کارشناس داروی می نشیند


علیرضا منادی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس که امروز با رای نمایندگان بار دیگر به عنوان دبیر وارد هیئت رییسه مجلس شد، از نامه جمعی از نمایندگان آذری زبان مجلس به علی لاریجانی درباره اتفاقات حوادث ورزشگاه یادگار امام تبریز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، منادی سفیدان در نشست علنی امروز سه شنبه 5 خردادماه مجلس اظهارداشت: با توجه به مسائل پیش آمده در این مسابقه و ابهامات آن که منتهی به جلوگیری از قهرمانی یکی از دو تیم مذکور به ویژه تیم تراکتورسازی که شرایط بهتری نسبت به سایر تیم ها داشت، درخواست داریم که علل عدم رعایت شئونات ورزشی و نقض قوانین و مقررات از جمله در انتخاب داور بی طرف مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: قطعا چنانچه نظر مجلس در تایید این گزارش باشد موضوع به قوه قضاییه ارجاع شده تا خارج از نوبت بررسی شود.

نماینده تبریز خاطرنشان کرد: مواردی همچون علت انتخاب داوری که در همین فصل در مسابقات تیم تراکتورسازی تصمیمات علیه این تیم گرفته، علت اخطارهای مداوم و اخراج تیموریان به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تراکتورسازی و همچنین نگرفتن پنالتی مسلم به نفع تراکتورسازی، علت کار نکردن اسکوربرد ورزشگاه درباره مسابقه همزمان، علت اطلاع رسانی ناصحیح و علت قطع شدن ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی نماینده مجلس درجایگاه کارشناس داروی می نشیند

وقتی نماینده مجلس درجایگاه کارشناس داروی می نشیند