مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 16:302015-05-26ورزشي

مشاور سازمان خصوصی سازی : پرسپولیس برنده دارد استقلال شاید


تهران / خبرگزاری صدا و سیما / ورزشی 1394/03/05 مشاور رییس سازمان خصوصی سازی گفت: صورتجلسه نهایی اعضای هیئت واگذاری به دست ما رسیده است و فردا نام شرکت برنده مزایده اعلام می شود.

سیدجعفر سبحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: صورتجلسه ای که در آن نظر اعضای هیئت واگذاری بیان شده با امضای سه وزیر اقتصاد، دادگستری و ورزش به سازمان خصوصی سازی رسیده است و فردا قبل از ظهر یا بعد از ظهر در نشست خبری نام شرکت یا شرکت های برنده مزایده چهارم اعلام می شود.

وی ادامه داد: می توانستیم امروز بعد از ظهر نیز نتیجه نهایی مزایده چهارم را اعلام کنیم اما به علت اینکه امشب تیم فوتبال پرسپولیس بازی بسیار مهمی دارد و ممکن است اعلام نتیجه مزایده بر روی کار این تیم تاثیر داشته باشد تصمیم گرفتیم این کار را فردا انجام دهیم.

مشاور سازمان خصوصی سازی در خصوص محتوای صورتجلسه ارسالی توسط اعضای هیئت واگذاری نیز گفت: اکنون نمی توان درخصوص محتوای صورتجلسه صحبت کنم اما می توانم بگویم با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس سه متقاضی داشت و امکان اینکه اهلیت هر سه متقاضی تایید نشود چیزی در حد صفر است، بنابراین به احتمال بسیار زیاد این باشگاه برنده دارد اما در خصوص باشگاه استقلال فعلا نمی توان نظری داد و همه چیز تا فردا مشخص می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور سازمان خصوصی سازی : پرسپولیس برنده دارد استقلال شاید

مشاور سازمان خصوصی سازی : پرسپولیس برنده دارد استقلال شاید