مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 15:002015-05-26سياسي

عضو شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد لزوم توجه به مشکلات طرح تفصیلی شهر زنجان


عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اذعان به مشکلات طرح تفصیلی شهر زنجان گفت: هماهنگی برای بازنگری در این طرح از مطالبات شهروندان و اقتضائات روز شهر زنجان است.

- " از زنجان، سعید امیدی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با تاکید بر ضرورت توجه شهرداری زنجان به تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه تمام موجود در سطح شهر زنجان اظهار داشت: شهر زنجان از این پروژه ها و طرح ها فراوان دارد.

وی معابر و خیابان های نیمه تمام در حال بازگشایی، ساختمان نیمه کاره روبه روی استادیوم 15 خرداد، پارکینگ پشت سینما قدس، تقاطع غیر هم سطح سیدالشهدا، پارک در حال احداث بوستان اعتمادیه، پارک در دست احداث باغ امامی و محور داوودقلی و دلجویی را از جمله طرح های نیمه تمام شهر زنجان اعلام کرد و گفت: عمر برخی از این پروژه ها گاهی مواقع از یک دهه هم بیشتر است که علاوه بر ایجاد اختلال در کارکردهای شهری موجب حیف و میل مصالح و لوازم در پای کار هم می شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان خدشه دار شدن منظر شهری را از دیگر پیامدهای وجود پروژه نیمه تمام در سطح شهر دانست و تصریح کرد: انتظار از شهردار تازه مشغول به کار شده این است که بر اساس تاکیدات موجود در بودجه سال جاری در به سرانجام رسیدن این پروژه ها اقداماتی را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد لزوم توجه به مشکلات طرح تفصیلی شهر زنجان

عضو شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد لزوم توجه به مشکلات طرح تفصیلی شهر زنجان