مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 14:512015-05-26پزشكي

استانداردهای مدون در حوزه رشته های آموزشی علوم پزشکی وجود ندارد


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: باید استانداردهای لازم در علوم پزشکی شکل بگیرد، متاسفانه در حوزه رشته های آموزشی استانداردهای مدونی وجود ندارد و نمی توان وجود بخش نامه ها در این حوزه را جایگزین این کاستی بزرگ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" سیدرضا مظلوم، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد امروز در مراسم اولین همایش کشوری آموزش مبتنی برشواهد و دومین همایش کشوری توسعه مشارکت دانشجو در نظام آموزشی در تالار ابن سینای این دانشگاه گفت: باید راه برای تدوین استانداردها در این حوزه باز شود.

وی به راه اندازی دوره کارشناسی ارشد مراقبت از نوزادان در کشور به دلیل مرگ و میر بالای نوزادان در کشور به تناسب کشورهای پیشرفته جهان اشاره داشت و افزود: به دلیل میزان بالای مرگ و میر کودکان در کشور به نسبت توان درمانی و پزشکی کشور دوره کارشناسی ارشد مرقبت از نوزادان را در کشور راه اندازی کردیم.

این استاد دانشگاه بیان داشت: جهت رسیدن به استانداردهای مدون در حوزه آموزشی دو گروه را ایجاد کردیم که در گروه اول که به صورت حضوری برگزار شد20 نفر و در گروه دوم که به شکل غیرحضوری کار را دنبال می کردیم 40 نفر حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردهای مدون در حوزه رشته های آموزشی علوم پزشکی وجود ندارد

استانداردهای مدون در حوزه رشته های آموزشی علوم پزشکی وجود ندارد