مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 14:502015-05-26سياسي

نمایندگان به دیدار رهبر انقلاب می روند


عضو هیئت رییسه مجلس از دیدار رییس و نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این دیدار فردا صبح و پس از پایان جلسه علنی بهارستان انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، عضو هیئت رییسه مجلس از دیدار رییس و نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این دیدار فردا صبح و پس از پایان جلسه علنی بهارستان انجام می شود.

ضرغام صادقی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی از دیدار رییس و نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این دیدار فردا، چهارشنبه 6 خرداد 94 انجام می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه اعضای جدید هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در سال آخر مجلس نهم، امروز با رأی اکثریت نمایندگان مجلس انتخاب شدند، بنابراین فردا رییس و نمایندگان مردم در خانه ملت به مناسبت هفتم خرداد، سالروز تشکیل مجلس شورای اسلامی به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می روند.

عضو هیئت رییسه مجلس با اشاره به برنامه کاری صحن علنی مجلس در روز چهارشنبه، 6 خرداد، خاطر نشان کرد: براساس تصمیم هیئت رییسه مجلس، قرار شده که جلسه علنی خانه ملت فردا پیش از موعد همیشگی و نهایتا تا ساعت 10 صبح برگزار شود و پس از آن نمایندگان به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان به دیدار رهبر انقلاب می روند

نمایندگان به دیدار رهبر انقلاب می روند