مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 12:502015-05-26سياسي

آیت الله جنتی: عده ای می خواهند مجلس را قبضه کنند


عده ای می خواهند قدرت مجلس را قبضه کنند تا قدرت نظام را در دست گرفته و هر دولتی که می خواهند را روی کار بیاروند و شورای نگهبان افرادی که صلاحیت ندارند را اجازه ورود به نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسا در ساری، آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در گردهمایی سه هزار نفری ناظران شورای نگهبان استان در حسینه عاشقان کربلا مرکز استان گفت: انقلاب اسلامی حرکتی بی همانند در تاریخ دنیا است که توانست قدرت شیطانی را شکست دهد و در برابر دنیای استکبار قیام کرد و شبیه به قیام پیامبر در دوران جاهلیت بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به وجود آمد که فاتحه دین در دنیا در حال خوانده شدن بود و دنیا به سمت تمدن مادی می رفت و مسلمانان خودشان را باور نداشتند و از اسلام در کشورهای اسلامی تنها یک اسم مانده بود.

آیت الله جنتی ادامه داد: یکی دیگر از فرزندان پیامبر گرامی اسلام همانند حرکت جدش، انقلابی را رهبری و به همه اثبات کرد که اگر برای خدا قیام کنیم خداوند متعال نیز کمک خواهد کرد و کسی نمی تواند او را سرکوب کند.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: امام راحل به مردم باور و اعتماد داشت و تا آنجا که روز به روز این صدا بلندتر و جهانی تر شد و عاشقانش زیادتر شدند و مردم حاضر بودند جانشان را در این راه بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: عده ای می خواهند مجلس را قبضه کنند

آیت الله جنتی: عده ای می خواهند مجلس را قبضه کنند