مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 12:502015-05-26اقتصادي

فرایند صعودی صید ماهیان دریایی کشور


معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات پیش از ظهر امروز در بیست و سومین همایش ارگان های دریایی کشوردرمحمودآباد به کاهش فرایند صیادی در جهان و افزایش4درصدی صید ماهی ،سالانه درکشوراشاره و خاطرنشان کرد: با صدور موافقت اصولی برای تولید بیش از 200 فروند شناور صیادی در شیلات ، میزان صید دریایی از این پس بیشتر خواهد شد.

علی اصغر مجاهدی با بیان اینکه در سال 92در مجموع 158 میلیون تن انواع ماهی و آبزی در جهان صید شد گفت: سهم ایران از این صید 885 هزار تن بود که 514 تن آن از دریا صید شد.

مجاهدی با تاکید بر افزایش صید ناوگان دریایی ایران در حوزه فراساحلی افزود: به همین منظور درصددیم با امضا قراردادهایی با کشورهای آفریقایی میزان صید ماهیان ایران را در حوزه فراساحل یک سوم افزایش دهیم.

وی بابیان اینکه ناوگان ماهیگیری ایران در بین 35کشور فعال در اقیانوس هند رتبه دوم را دارد تصریح کرد:پارسال به منظور افزایش صیادی در کشور هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای توسعه ماهیگیری و پرورش ماهی در قفس اختصاص یافت .

معاون سازمان شیلات همچنین صید سالانه 300تا400 هزار تن فانوس ماهیان در دریای عمان را از برنامه های مهم سازمان شیلات در حوزه صیادی برشمردو افزود: بررسی ها نشان می دهد که ذخایر فانوس ماهیان در عمق 200 متری دریای عمان بین یک تا چهار میلیون تن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند صعودی صید ماهیان دریایی کشور

فرایند صعودی صید ماهیان دریایی کشور