مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 12:452015-05-26فرهنگي

فراخوانی برای طراحی پوستر جشنواره فیلم یاس


دبیرخانه سومین جشنواره بین المللی فیلم های ویدیویی، یاس با هدف توجه ویژه و حمایت از هنرمندان جوان این عرصه، فراخوانی برای طراحی پوستر این دوره از جشنواره یاس داد.

- "،دبیرخانه سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس به منظور تقویت و توسعه طراحی پوستر در فعالیت های فرهنگی و هنری و همچنین نقش و جایگاه این هنر- صنعت و در راستای توجه ویژه و حمایت از هنرمندان جوان این عرصه، طراحی پوستر سومین دوره این جشنواره را به فراخوان عمومی می گذارد.

هنرمندان و علاقمندان به این عرصه باید در طراحی آثار خود به مفاهیم انسانی، تأثیر و جایگاه فیلم های ویدیویی در تمامی سطوح جامعه و نقش فیلم های نمایش خانگی در فرهنگ سازی و ترویج مفاهیم اخلاقی در جامعه ایرانی اسلامی را لحاظ کنند.

بر اساس این فراخوان، شرکت کنندگان می توانند فایل آثار را با فرمت JPG و با کیفیت 200 DPI در اندازه A4 و به صورت RGB در سایت www.

artonlines.

com/tjff صفحه اختصاصی سومین جشنواره بین المللی فیلم ویدیویی یاس ارسال کنند.

پس از انتخاب و داوری آثار و طراحی پوستر های ارسال شده به دبیرخانه این دوره از جشنواره، به نفر اول لوح تقدیر و جایزه نقدی پنج میلیون تومان به همراه سری کامل مجموعه فیلم های تولیدی موسسه رسانه های تصویری شامل آثار کارگردانان مطرح کشور اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوانی برای طراحی پوستر جشنواره فیلم یاس

فراخوانی برای طراحی پوستر جشنواره فیلم یاس