مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 12:402015-05-26سياسي

با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان ساختمان جدید اداره میراث فرهنگی نطنز افتتاح شد


سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری نطنز گفت:صبح امروز با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان، ساختمان جدید اداره میراث فرهنگی نطنز افتتاح شد.

- " از نطنز، حسین یزدانمهر صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره میراث فرهنگی نطنز که با حضور دکتر اللهیاری مدیر کل میراث استان و حسنی فرماندار نطنز برگزار شد،اظهار کرد:ساختمان جدید اداره از خانه میرترابی ها به خانه فخاری ها که در تملک سازمان میراث بوده و به شماره ثبت 14173 در سال 84 به ثبت ملی رسیده، منتقل شد.

وی مهم ترین علت انتقال ساختمان جدید را واقع شدن این خانه در جنب بافت تاریخی و باستانی نطنز برشمرد و افزود: با مساعدت 200میلیون ریالی مدیر کل محترم میراث عملیات آماده سازی اداره جدید ظرف یک ماهه گذشته انجام و امروز به صورت رسمی در این خانه تاریخی به عنوان اداره در خدمت شهروندان است.

سرپرست میراث فرهنگی نطنز مهم ترین پروژه کنونی شهرستان نطنز را مرمت آتشکده ساسانی نطنز بر شمرد و تصریح کرد:مرحله دوم عملیات مرمت در حال انجام است و تا دو ماه آینده به اتمام می رسد.

یزدانمهر تصریح کرد: در چند روز آینده برای آزاد سازی محیط اطراف آتشکده تفاهم نامه ای فی مابین اداره میراث فرهنگی نطنز و شورای اسلامی شهر منعقد و تا عملیات نهایی مرمت به سهولت انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان ساختمان جدید اداره میراث فرهنگی نطنز افتتاح شد

با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان ساختمان جدید اداره میراث فرهنگی نطنز افتتاح شد