مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 12:002015-05-26فرهنگي

در گفت وگو با فارس مجموعه نمایش رادیویی شهید بابایی تولید شد


مجموعه نمایش رادیویی شهید بابایی به کارگردانی ایوب آقاخانی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شد و به زودی پخش آن از رادیو نمایش آغاز می شود.

- " گفت: این نمایش رادیویی در 9 قسمت بر اساس خاطرات مکتوب دیگران از شهید بابایی تولید شده که هر قسمت از آن به یکی از خاطرات این اشخاص از ایشان می پردازد.

این کارگردان ادامه داد: در این نمایش ، فریدون محرابی ، نقش شهید بابایی ، که از 20 سالگی تا شهادت ایشان را در برمی گیرد را بازی می کند و مهین نثری در نقش مادر این شهید به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین بهناز بستان دوست، بهرام ابراهیمی، عبدالعلی کمالی، محسن بهرامی، محمدرضا قلمبر، ناهید مسلمی ، علی اصغر دریایی و دیگر بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در این مجموعه بازی کرده اند.

این مجموعه به نویسندگی: یاسمن شکر گزار.

هدی اربابی.

سید میثم قاسمی نژاد.

الهام رفیعی، تهیه کنندگی ژاله محمد علی، صدابرداری علی حاجی نوروزی، و افکتوری: نرگس موسی پور در رادیو نمایش تهیه و تولید شده است.

ایوب آقاخانی کارگردان این سریال نمایشی 31 اردیبهشت ماه در مراسم هشتمین جشن اردیبهشت تئاتر ایران که در پردیس تئاتر خاوران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیرکل هنرهای نمایشی و معاون هنری وزیر ارشاد و بسیاری از هنرمندان ، مسوولین و اصحاب رسانه برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس مجموعه نمایش رادیویی شهید بابایی تولید شد

در گفت وگو با فارس مجموعه نمایش رادیویی شهید بابایی تولید شد