مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 10:502015-05-26فرهنگي

به همت حوزه هنری جلسات نمایش و نقد و بررسی فیلم های کوتاه در سمنان برگزار می شود


جلسات نمایش و نقد و بررسی فیلم های کوتاه در حوزه هنری استان سمنان برگزار می شود.

- " از سمنان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، جلسات نمایش و نقد و بررسی فیلم های کوتاه به همت واحد هنرهای تصویری و پویانمایی حوزه هنری استان سمنان، از روز شنبه 9 خردادماه 94 آغاز می شود و هر هفته روزهای شنبه در سالن ماه حوزه هنری استان سمنان برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، روز شنبه 9 خردادماه 94 و در اولین هفته نمایش، فیلم های کوتاه اثر انگشت به کارگردانی پیمان براهین و علی اکبر فرش باف به مدت دو دقیقه، اینجا دور نیست به کارگردانی علی کامیاب به مدت 10 دقیقه، حمزه به کارگردانی مرتضی شعبانی به مدت 31 دقیقه، زیارت به کارگردانی محمود غفاری به مدت 32 دقیقه، گل نرگس به کارگردانی مرضیه پورجوادزاده به مدت 16 دقیقه و ابراهیم در آتش به کارگردانی سعید گایینی به مدت 12 دقیقه در حوزه هنری استان سمنان به نمایش درمی آید.

برنامه نمایش فیلم های کوتاه که با نقد و بررسی نیز همراه خواهد بود، شنبه هر هفته از ساعت 18 در سالن ماه حوزه هنری استان سمنان برگزار خواهد شد.

هنرمندان و هنرجویان واحد هنرهای تصویری و پویانمایی حوزه هنری استان و سایر علاقه مندان می توانند برای آگاهی از برنامه نمایش فیلم ها و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی حوزه هنری استان سمنان واقع در سمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به همت حوزه هنری جلسات نمایش و نقد و بررسی فیلم های کوتاه در سمنان برگزار می شود

به همت حوزه هنری جلسات نمایش و نقد و بررسی فیلم های کوتاه در سمنان برگزار می شود