مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 10:502015-05-26بين الملل

از شایعه تا واقعیت انفجار در تهران با 290 کشته یا ترکیدگی لوله در اصفهان؟+عکس


حدود 2 روز پیش خبر مبنی بر وقوع یک انفجار بزرگ در مرکز شهر تهران منتشر شد که برخی کاربران شبکه های اجتماعی موبایلی نیز با بازنشر آن به این شایعه دامن زدند.

- گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس"، به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه های اجتماعی، مهم ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه های اجتماعی نقل می شود را در بسته خبری از شایعه تا واقعیت منتشر می کند.

**شایعه** حدود 2 روز پیش خبر مبنی بر وقوع یک انفجار بزرگ در مرکز شهر تهران منتشر شد که برخی کاربران شبکه های اجتماعی موبایلی نیز با بازنشر آن به این شایعه دامن زدند.

در این خبر که توسط پایگاه خبری دبکا از جمله پایگاه های خبری مرتبط به دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی منتشر شد ادعا شده است که بر اثر وقوع این انفجار 290 نفر کشته شده اند! **واقعیت** خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در همین زمینه گزارش داد که یکی از پایگاه های خبری عربی به نام العالم الیوم، ادعا کرد این انفجار در مرکز شهر تهران یعنی اصفهان روی داده است(!) و این خود نشان داد که آن ها هیچ گونه اطلاعی از ایران و مناطق جغرافیایی آن نیز ندارند.

ظاهرا انفجار ادعا شده در مرکز تهران، ترکیدگی لوله در اصفهان بوده است! مدیر روابط عمومی آتش نشانی اصفهان سوم خرداد اعلام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت انفجار در تهران با 290 کشته یا ترکیدگی لوله در اصفهان؟+عکس

از شایعه تا واقعیت انفجار در تهران با 290 کشته یا ترکیدگی لوله در اصفهان؟+عکس