مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 10:452015-05-26ورزشي

صدور مجوز برای دو نمایش زنده لباس


دهمین جلسه کمیسیون صدور مجوز کارگروه ساماندهی مد و لباس، با حضور اعضاء برگزار و برای دو نمایش زنده لباس موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، در این جلسه برخی از درخواست­های مؤسسات هنری تک منظوره مد و لباس در زمینه برپایی نمایش زنده مطرح و پس از بحث و گفت وگو به تصویب رسید.

بر این اساس با درخواست مؤسسه مدینو مبنی بر برپایی هفته مد فصل در محل سالن اختصاصی مجتمع پالادیوم تهران و با رعایت ضوابط قانونی و شیوه­نامه اجرایی موافقت به­عمل آمد.

درخواست مؤسسه ویولت مبنی بر برپایی نمایش زنده لباس در محل تالار کوه نور هتل استقلال تهران و مشروط بر رعایت ضوابط قانونی و در چارچوب شیوه­نامه اجرایی نمایش زنده موافقت شد.

این جلسات با حضور کارشناسان کارگروه ساماندهی مد­ و ­لباس، نمایندگان نیروی انتظامی و حراست به­طور مستمر در محل کارگروه برگزار می­شود.

بازدید دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از آماده سازی نمایشگاه دائمی مد و لباسدبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به­ همراه دبیر کمیسیون تولید و فروش این کارگروه، از روند آماده­سازی نمایشگاه دائمی مد و لباس بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط­ عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، نمایشگاه دائمی مد و لباس به منظور در اختیار گذاشتن جدیدترین نمونه و مدل­های منطبق با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز برای دو نمایش زنده لباس

صدور مجوز برای دو نمایش زنده لباس