مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 09:452015-05-26ورزشي

آنچلوتی: زنده باد مادرید و دیگر هیچ!


آنچلوتی در پیغامی قابل تامل برای رئال مادرید آرزوی موفقیت کرد و دو سال حضور خود در شهر مادرید را بسیار رویایی و پرهیجان نامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، سرمربی اخراج شده تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید در پیامی صمیمانه و مملو از احترام از همه هوداران رئال مادرید به خاطر کم کاری های احتمالی عذرخواهی کرد و نوشت: اگر اتفاق تلخی رخ داده و باعث شدم که در برخی از مقاطع زمانی نگران و غمگین باشید، مرا ببخشید، از رئال مادرید جز خاطرات خوب چیزی نصیب من نشده و با رضایت کامل از این شهر زیبا خارج می شوم.

پیغام گرم و صمیمی کارلو آنچلوتی باعث شده تا بسیاری از هواداران رئال مادرید در صفحات مختلف مربوط به شبکه های اجتماعی با او به گرمی و احترام ارتباط برقرار کنند و نامه های محبت آمیز جمع قابل توجهی از هواداران رئال مادرید به مدیر برنامه های کارلتو که هنوز در مادرید به سر می برد رسیده است.

آنچلوتی در ادامه پیام خود آورده است: دو سال زیبا و بسیار هیجان انگیز را در پایتخت اسپانیا تجربه کردم و برای رئال مادرید و هواداران خوبش بهترین آرزوها را دارم.

زنده باد مادرید و دیگر هیچ! نوع نگاه آنچلوتی به اتفاقات رخ داده می تواند برای بسیاری از مربیان جوان در سراسر جهان پندآموز باشد، مربی که بعد از اخراج خود نیز کمال ادب و احترام را در کار خود لحاظ کرده و با رسانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچلوتی: زنده باد مادرید و دیگر هیچ!

آنچلوتی: زنده باد مادرید و دیگر هیچ!