مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 06:252015-05-26اقتصادي

فرماندار جم خبر داد آغاز عملیات احداث سد بزرگ سرچشمه در جم


فرماندار جم از آغاز عملیات احداث سد بزرگ سرچشمه در جم خبر داد.

- عبدالله نادری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در جم با بیان اینکه مهم ترین مسئله برای مدیران باید ارائه خدمات بهینه و بی منت به مردم به ویژه در نقاط محروم و دوردست باشد و در این مسیر نباید کم کاری و اهمالی صورت گیرد گفت: افزایش حجم و کیفیت خدمات به جامعه باید در دستور کار قرار گیرد و امیدوار هستیم با تلاش مضاعف به اهداف مورد نظر برسیم.

وی با اشاره به تلاش مجموعه مدیریتی جم در یک سال اخیر خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته در شهرستان جم اقدامات بسیار مثبتی در حوزه های مختلف انجام شد که رضایتمندی مردم را نیز به دنبال داشته است و بسیاری از این اقدامات حتی به عنوان وعده نیز مطرح نشده بود.

فرماندار جم با اشاره به افزایش اعتبارات و تخصیص ها در جم تصریح کرد: تخصیص اعتبارات شهرداری های شهرستان نیز در سال 93 به رقمی بیش از 95 درصد رسید که این رقم نیز بسیار چشمگیر است.

وی ادامه داد: آغاز عملیات آبرسانی به شهرستان از طریق شیرین سازی آب دریا و تخصیص 200 میلیارد ریال اعتبار اجرای پروژه های آبخیزداری در شهرستان برای اجرا در سال جاری از وعده های محقق شده است.

نادری افزود: آغاز عملیات احداث سد بزرگ سرچشمه، تامین اعتبار اجرای فاز اول اصلاح مسیر جم به ریز و آغاز مجدد عملیات اجرایی مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جم خبر داد آغاز عملیات احداث سد بزرگ سرچشمه در جم

فرماندار جم خبر داد آغاز عملیات احداث سد بزرگ سرچشمه در جم