مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 05:502015-05-26اجتماعي

معاون دادگستری مازندران: برخی از مراکز مشاوره و روانشناختی مازندران پلمب می‎شوند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران از پلمب مراکز مشاوره و روانشناختی غیرمجاز استان خبر داد.

- " در ساری، از پلمب تعدادی از مراکز مشاوره و روانشناسی که به‎صورت غیرمجاز در مازندران فعالیت می کردند، خبر داد و گفت: مرجع صدور مجوز برای ایجاد مراکز مشاوره، بهزیستی و سازمان نظام روانشاسی هستند که در این استان تعدادی از مراکز فاقد مجوز در حال فعالیت بودند.

وی با بیان اینکه فعالیت در بخش مشاوره و روانشاسی بسیار حساس است و افراد باید با داشتن مجوز قانونی در این مراکز فعالیت کنند، افزود: ارائه مشاوره غیرکارشناسی شده در برخی مواقع باعث مشکلات جدی برای خانواده ها می شود که این معاونت با هماهنگی مسئولان قضایی اقدام به پلمب تعدادی از این مراکز کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با بیان اینکه برخی از مراکز به صورت غیرقانونی و نامحسوس در حال فعالیت بودند، اضافه کرد: مراکز مشاوره غیرقانونی تنها در فضای مجازی اقدام به تبلیغات کرده بودند و تابلو آنها تنها در این فضا قابل مشاهده بود.

این مسئول با بیان اینکه بررسی اهلیت تعدادی از این مراکز در برنامه کاری قرار گرفت، تصریح کرد: با دستور دادستان، چهار مرکز مشاوره غیرقانونی در استان پلمب شده و بررسی وضعیت تعدادی از مراکز مشاوره نیز در برنامه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادگستری مازندران: برخی از مراکز مشاوره و روانشناختی مازندران پلمب می‎شوند

معاون دادگستری مازندران: برخی از مراکز مشاوره و روانشناختی مازندران پلمب می‎شوند