مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 23:402015-05-25سياسي

عراقچی: هیچ چیزی جز روال قانونی پذیرفته نمی شود(2)


مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان گفت: دستور داریم در چارچوب نظام و رژیم های متعارف کار کنیم و یکی از این رژیم های متعارف بین المللی پروتکل الحاقی است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما سید عباس عراقچی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در پاسخ به این سوال که بین نظارت های عادی و نظارت هایی که در پروتکل آمده به نظر می رسد نظارت های پروتکل چیزی فراتر از نظارت های عادی است و اینکه در نظارت های عادی که تا الان آژانس انجام داده ما متضرر شدیم تا جایی که در این راه شهدایی داشتیم گفت: ما برای اینکه نگذاریم سوء استفاده ای در نظارت صورت بگیرد راه حل های پیش بینی شده است تا این سوء استفاده ها صورت نگیرد، باید دقت کنیم راه های پیش بینی شده دقیقا انجام شود و اینکه در گذشته ممکن است رعایت نشده باشد و اطلاعاتی از داخل به دست دشمنان رسیده نقصی است که باید آن را برطرف کنیم.

معاون وزیر خارجه با اشاره به اینکه در پروتکل الحاقی دسترسی به سایت های غیر هسته ای وجوددارد گفت : هنوز چیزی پذیرفته نشده است اما اگر توافق حاصل شد منوط به موافقت مجلس است .

عراقچی افزود : هیچ چیزی جز روال قانونی پذیرفته نمی شود .

وی با بیان اینکه دسترسی مدیریت شده به سایت های غیر هسته ای از جمله نظامی در پروتکل پیش بینی شده است گفت : دسترسی مدیریت شده یعنی اینکه اگر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: هیچ چیزی جز روال قانونی پذیرفته نمی شود(2)

عراقچی: هیچ چیزی جز روال قانونی پذیرفته نمی شود(2)