مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 23:152015-05-25سياسي

عراقچی: اجازه سوء استفاده از نظارت را نمی دهیم


مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان گفت: ما با بازرسی و نظارت مشکلی نداریم اما با سوء استفاده از نظارت مشکل داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، سید عباس عراقچی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به نقش صدا وسیما و رسانه ها در خصوص ارتقاء و بلوغ سیاسی جامعه در زمینه موضوع برنامه صلح آمیز هسته ای کشورمان افزود : با حضور در مجلس شورای اسلامی به طور مرتب پس از هر دوره مذاکره در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گزارش می دهیم .

وی گفت : این بار نمایندگان خواستند که این گزارش در جلسه غیر علنی صورت بگیرد که بحث های خوبی شد ، 4 نماینده موفق ومخالف دیدگاههای خود را بیان کردند و در مجموع می توان گفت رضایت غالب نمایندگان حاصل شده البته برخی ها هم انتقاداتی داشتند .

عراقچی درباره موضوع دسترسی آژانس به افراد و دانشمندان هسته ای کشورمان افزود : دیپلماتها در کلیت موضوع و مذاکره کنندگان در حوزه کاری خودشان دقیقاً بر اساس دستورالعمل به جلو می روند .

وی گفت : در موضوع هسته ای که موضوعی بسیار حساس و مهم است چارچوبها ، اصول و خطوط قرمزی وجود دارد که مقام معظم رهبری به آنها اشاره کرده اند .

مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان گفت : برای طراحی عملیاتی مذاکرات شورایی وجود دارد و و دستورالعمل ها را به مذاکره کنندگان ابلاغ و نظارت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: اجازه سوء استفاده از نظارت را نمی دهیم

عراقچی: اجازه سوء استفاده از نظارت را نمی دهیم