مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 22:202015-05-25پزشكي

با برگزاری جشن باران صورت گرفت بارش باران مهر دانشجویان قزوین بر سر کودکان سرطانی


باران مهر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قزوین با برگزاری جشن باران بر سر کودکان سرطانی باریدن گرفت.

- " از قزوین، جشن باران امشب با هدف کمک به کودکان سرطانی در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین برگزار شد.

در این برنامه منوچهر مهرام رییس این دانشگاه، محمدعلی ساربان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، حمیدرضا ترکاشوند خواننده مطرح کشور و جمعی از دانشجویان نیز حضور داشتند.

مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین طی سخنانی در این برنامه اظهار کرد: سرطان نوعی از بیماری های خطرناک است که در دنیا به ویژه ایران و استان قزوین نیز رواج یافته و بخشی از آن قابل پیشگیری است.

وی افزود: این بیماری از نخستین علل مرگ و میر در استان است و سالانه تعداد زیادی از مردم قزوین بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست می دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین ادامه داد: سال گذشته یک هزار و 400 مورد ابتلا به سرطان در این استان به ثبت رسید و تعداد زیادی نیز بر اثر آن جان باختند.

مهرام اضافه کرد: در خصوص تمام حوزه ها و بیماری ها به ویژه سرطان پیشگیری به مراتب مؤثرتر از درمان است و از آنجا که عواملی نظیر اضطراب و سبک زندگی بر میزان ابتلا به این بیماری مؤثر هستند، باید با اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با برگزاری جشن باران صورت گرفت بارش باران مهر دانشجویان قزوین بر سر کودکان سرطانی

با برگزاری جشن باران صورت گرفت بارش باران مهر دانشجویان قزوین بر سر کودکان سرطانی