مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 18:452015-05-25بين الملل

نیویورک تایمز از رشوه گرفتن اعضای کنگره آمریکا از سوکار خبر داد


روزنامه نیویورک تایمز آمریکا خبر داد یک هیات از اعضای کنگره آمریکا در سفر به باکو از شرکت دولتی نفت جمهوری آذربایجان هدایای گران قیمت دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صداوسیما ، نیویورک تایمز گزارش مفصلی تحت عنوان سفر به باکو و هدایای بادآورده ، در مورد تطمیع اعضای کنگره آمریکا توسط شرکت دولتی نفت جمهوری آذربایجان (سوکار) منتشر کرد.

نیویورک تایمز نوشت: کی ماموریت حقیقت یاب کنگره به هدیه خجالت آور تبدیل می شود؟ ده عضو مجلس نمایندگان کنگره و سی و دو نفر از کارکنان آنها باید به این سوال پاسخ دهند.

بازرسان دفتر اخلاق کنگره کشف کرده اند که آنها دوسال قبل در سفر به باکو تمامی مخارج این سفر را بطور مخفیانه از شرکت دولتی نفت جمهوری آذربایجان دریافت کرده اند.

این نیز نقض قواعد اخلاقی مجلس نمایندگان و قوانین فدرال آمریکا می باشد زیرا قانون آمریکا، دخالت دولتهای خارجی در سیاست آمریکا را ممنوع کرده است.

نیویورک تایمز افزوده است: quotation mark اعضای کنگره آمریکا در باکو شالهای گران قیمت ابریشمی ، قالیچه و هزاران دلار هزینه پرواز به باکو را از سوکار دریافت کرده اند.

شرکت سوکار این مبالغ و هدایا را از طریق دو گروه غیرتجاری مستقر در تگزاس به اعضای کنگره پرداخت کرده و به حساب بانکی آنها هفتصدوپنجاه هزار دلار واریز کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز از رشوه گرفتن اعضای کنگره آمریکا از سوکار خبر داد

نیویورک تایمز از رشوه گرفتن اعضای کنگره آمریکا از سوکار خبر داد