مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 18:202015-05-25بين الملل

العربیه/ سردار سلیمانی: آمریکا اراده ای برای مقابله با داعش ندارد


یک روزنامه ایرانی نوشت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران پس از سقوط شهر رمادی عراق ، آمریکا را متهم کرد هیچ اراده ای برای متوقف کردن داعش ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، پایگاه اینترنتی این شبکه تلویزیونی نوشت : این سخنان سردار سلیمانی درست پس از آن بیان شد که اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه ای که روز قبل پخش شد ،نیروهای عراقی را به نداشتن اراده جنگیدن متهم کرده بود.

مشخص نیست آیا اظهارات سلیمانی پاسخی مستقیم به سخنان کارتر است هر چند تنش بین دو کشور در بحبوحه مذاکرات بر سر برنامه هسته ای ایران همچنان شدید است.

این گزارش در روزنامه جوان که نزدیک به سپاه پاسداران تلقی می شود، به نقل از سلیمانی اعلام کرد : آمریکا برای متوقف کردن افراط گرایان در رمادی هیچ غلطی نکرد.

سلیمانی گفت : آیا این معنی دیگری به غیر از همدست بودن در توطئه دارد؟ آمریکا هیچ اراده ای در جنگ با گروه دولت اسلامی از خود نشان نداده است.

سلیمانی گفت ایران و متحدانش تنها نیروهایی هستند که می توانند با گروه دولت اسلامی برخورد کنند.

این نظامی ارشد ایران افزود : امروز به غیر از جمهوری اسلامی ایران ،کشورهای مجاور یا مورد حمایت ایران کسی با جنگجویان دولت اسلامی مقابله نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العربیه/ سردار سلیمانی: آمریکا اراده ای برای مقابله با داعش ندارد

العربیه/ سردار سلیمانی: آمریکا اراده ای برای مقابله با داعش ندارد