مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 18:102015-05-25بين الملل

مقام انصارالله: سازمان ملل تاخیر در گفتگوهای صلح یمن را اعلام نکرده است


یک مقام ارشد جنبش انصار الله یمن روز دوشنبه گفت سازمان ملل متحد به تعویق افتادن گفتگوهای صلح یمن را که قرار است این هفته در ژنو برگزار شود اعلام نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شین هوا از صنعا، سازمان ملل قصد دارد کنفرانسی را در ژنو در تاریخ بیست و هشتم ماه مه با حضور دولت در تبعید یمن و گروههای این کشور از جمله انصار الله و کشورهای عربی برای تهیه مقدمات روند انتقال سیاسی در این کشور برگزار کند.

بان کی مون دبیر کل سازمان ملل از گروههای سیاسی یمن خواسته است بدون هیچ پیش شرطی در این گفتگوها شرکت کنند.

عبدربه منصور هادی، رییس جمهور مستفعی و فراری یمن درباره حضور در این نشست اظهار بی میلی و اعلام کرده است حوثی ها باید از شهرهایی که از سپتامبر گذشته اشغال کرده اند عقب نشینی کند و سلاح هایی را که از ارتش گرفته اند پس دهند.

یکی از مقامات انصار الله اعلام کرده است محمد عبد السلام و صالح الصمد که نمایندگان انصار الله برای گفتگوهای صلح هستند در حال حاضر در عمان به سر می برند و تا کنون درباره تاخیر در این گفتگوها که عمان در آن حضور خواهد داشت چیزی به آنها گفته نشده است.

این مقام انصار الله که خواست نامش فاش نشود افزود نمایندگان این گروه تاکنون درباره تصمیم احتمالی سازمان ملل متحد درباره به تاخیر افتادن این گفتگوها اظهار نظری نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام انصارالله: سازمان ملل تاخیر در گفتگوهای صلح یمن را اعلام نکرده است

مقام انصارالله: سازمان ملل تاخیر در گفتگوهای صلح یمن را اعلام نکرده است