مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 17:502015-05-25پزشكي

به میمنت اعیاد شعبانیه اکیپ جامعه بسیج پزشکان در روستاهای محروم اردبیل حاضر شد


به میمنت اعیاد شعبانیه و در سالروز فتح خرمشهر، جامعه بسیج پزشکان در قالب اکیپی مجهز با حضور در مناطق محروم خدمات رایگانی را به روستاییان در اردبیل ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، این اکیپ پزشکی که عصر امروز در روستای حسنعلی کندی سردابه اردبیل حاضر شد شامل تیم های بهداشتی، درمانی، پزشکان عمومی، تخصصی، پرستاران، بهیاران و ماماها بودند که به مراجعان روستایی به صورت رایگان خدمات ارائه کرده و آنها را ویزیت کردند.

این اکیپ پزشکی که پیش از این نیز به مناطق محروم اعزام شدند این بار نیز با تأمین دارو و درمان و ویزیت رایگان افراد مراجعه کننده و بیمار در مناطق روستایی سعی کردند تا رضایت آنها را فراهم کنند.

تاکنون به همت بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل از ابتدای امسال 12 تیم بهداشتی و درمانی به مناطق محروم عزیمت کرده و تلاش بر این است تا پایان امسال 100 تیم بهداشتی و درمانی نیز به مناطق محروم استان اعزام شوند تا خدمات رایگان به هموطنان ارائه شده و آنها بتوانند از این ظرفیت و توان استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، جامعه بسیج پزشکان استان اردبیل در مناسبت های مختلف با اعزام به مناطق محروم و روستایی استان همواره سعی دارند تا خدمات رایگانی را به برکت نظام اسلامی به ساکنان این مناطق ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به میمنت اعیاد شعبانیه اکیپ جامعه بسیج پزشکان در روستاهای محروم اردبیل حاضر شد

به میمنت اعیاد شعبانیه اکیپ جامعه بسیج پزشکان در روستاهای محروم اردبیل حاضر شد