مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 14:352015-05-25سياسي

موافقت رهبری با عفو 393 نفر زن در سال ‎جاری


خانواده متهمین باید توجه کنند این افراد نه تنها مشکلی را حل نمی کنند بلکه مشکلات را افزایش می دهند چرا که خانواده به یک فرد جاعل پولی را پرداخت کرده است و بنابراین یک اتهام دیگر به پرونده این خانواده اضافه می شود.

- فارس - سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به موافقت مقام معظم رهبری با عفو 393 نفر زن در سال جاری از دستگیری 5 نفر به جرم اخاذی از خانواده های متهمین پرونده های کیفری خبرداد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای در ادامه هفتاد و نهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهارداشت: در سال 94 به مناسبت های مختلف، اقداماتی برای عفو یا تخفیف مجازات مجرمین صورت گرفت که توسط ریاست قوه به مقام معظم رهبری پیشنهاد می شد که در این رابطه 393 نفر زن در سال 94 مشمول عفو شدند و رقمی بیش از این نیز مشمول تخفیف شدند.

اژه ای تاکید کرد: اخیراً متأسفانه برخی افراد با عناوین جعلی به خانواده های متهمین دارای پرونده های کیفری یا حقوقی مراجعه می کنند و از آنها اخاذی می کنند که قوه قضاییه به جدّ به دنبال شناسایی و دستگیری آنهاست و تاکنون 5 نفر از آن ها دستگیر شده و در بازداشت هستند.

وی تصریح کرد: خانواده متهمین باید توجه کنند این افراد نه تنها مشکلی را حل نمی کنند بلکه مشکلات را افزایش می دهند چرا که خانواده به یک فرد جاعل پولی را پرداخت کرده است و بنابراین یک اتهام دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت رهبری با عفو 393 نفر زن در سال ‎جاری

موافقت رهبری با عفو 393 نفر زن در سال ‎جاری