مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 14:302015-05-25بين الملل

باکو از تناقض سیاستهای اتحادیه اروپا اظهار ناخرسندی کرد


باکو از سیاستهای متناقض اتحادیه اروپا و بکارگیری استانداردهای دوگانه در بیانیه نشست اخیر این اتحادیه با کشورهای عضو برنامه مشارکت شرقی در ریگا اظهار ناخرسندی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صداوسیما و به نقل از خبرگزاری آپا جمهوری آذربایجان، وزارت امورخارجه این کشور با ارسال نظر مکتوب باکو در مورد بیانیه نشست ریگا اعلام کرد: باکو خواهان رعایت قطعنامه های صادر شده از طرف شورای امنیت سازمان ملل در مورد مناقشه قره باغ است و انتظار دارد اتحادیه اروپا در مورد اجرای این قطعنامه ها گامهای جدی بردارد.

وزارت امورخارجه جمهوری آذربایجان با بکارگیری لحن محتاطانه ای در نامه ارسالی به اتحادیه اروپا نوشته است : جمهوری آذربایجان با عبور از کنار شیوه تناقض آلود اتحادیه اروپا، از مساعی این اتحادیه برای پاسخگویی به مسایل تهدیدزا و حساس، استقبال می کند.

باکو با تاکید بر ناخرسندی خود از بی اعتنایی اتحادیه اروپا به چهار قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد حل مساله قره باغ افزوده است: جمهوری آذربایجان تاکید دارد که در مورد برخی موضوعات نمی توان سازش کرد.

وزارت امورخارجه جمهوری آذربایجان افزوده است : برخی کشورهای عضو برنامه quotation mark مشارکت شرقی quotation mark اتحادیه اروپا، با مسئله اشغال نظامی، تسویه قومی و اخراج اهالی از اراضی متعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باکو از تناقض سیاستهای اتحادیه اروپا اظهار ناخرسندی کرد

باکو از تناقض سیاستهای اتحادیه اروپا اظهار ناخرسندی کرد