مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 13:002015-05-25ورزشي

آخرین موهیکان در قلب کاتالونیا


با رفتن بزرگانی چون والدس، ژاوی و پویول، برای هواداران بارسلونا تنها یک ابرستاره خالص و اصیل در اردوی کاتالونیا باقیمانده است: اینیستا.

- "، مراسم خداحافظی ژاوی هرناندز با جشن قهرمانی بارسلونا در لالیگا پیوند خود و یک ابرستاره دیگر از اردوی آسولگرانا جدا شد.

بسیاری از هواداران تیم های بزرگی چون بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس یا بایرن مونیخ بر این باورند که نسل ابرستارگان متعهد، اسطوره های فراموش ناشدنی، بازیکنان عاشق نام تیم و ستارگان اخلاقگرا در فوتبال رو پایان است و بزرگانی چون توتی، پیرلو، بوفون، کاسیاس، ژاوی و پویول کم کم به افسانه هایی جذاب و غیرواقعی در تایخ فوتبال تبدیل می شوند.

از جمع 4 ابرستاره بارسلونا که در رای گیری سراسری سال 2010 میلادی تحت نظر باشگاه بارسلونا در جامعه آماری اسپانیا، چین، ژاپن، کشورهای عربی، آمریکای جنوبی و آمریکای شمالی به ثبت رسید، این روزها تنها آندرس اینیستا باقی مانده که او هم دلیل قانع کننده ای برای حضور در فصل آینده ندارد.

والدس، ژاوی و پویول در تصویر تاریخی بارسلونا دیگر در کنار تیمشان نیستند و اینیستا به عنوان آخرین موهیکان در قلب کاتالونیا وارث کتاب قانون بارسلونا است، کتابی که قداست پیشین را نزد هواداران بارسلونا ندارد، هوادارانی که این روزها حوصله مطالعه متن های حماسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین موهیکان در قلب کاتالونیا

آخرین موهیکان در قلب کاتالونیا