مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 12:202015-05-25اقتصادي

در سال جاری طرح نشانی مکان محور در استان مرکزی اجرا می شود


سرپرست پست استان مرکزی از اجرای طرح سیستم اطلاعاتی نشانی مکان محور در استان طی سال جاری خبر داد.

- محمدعلی چراغی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این طرح به منظور یکسان سازی کد پستی و آدرس شهروندان در استان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروزه پست به عنوان درگاه الکترونیکی کشور مطرح است بیان کرد: پست هوشمند در خدمت مردم شعار سازمان پست در سال جاری است که سعی شده در استان استراتژی ها و برنامه هایی منطبق با این شعار تهیه و تدوین شود.

سرپرست اداره کل پست استان مرکزی تصریح کرد: هم اکنون پست استان همگام با سطح کشور برنامه هایی را با استفاده از فناوری اطلاعات در راستای افزایش بهره وری و رضایت شهروندان تدوین کرده است.

چراغی با بیان اینکه پست استان در سه حوزه فیزیکی، مالی و الکترونیکی به شهروندان خدمات ارایه می کند، افزود: هم اکنون خدمات این اداره بر استفاده از خدمات آی تی معطوف شده و تلاش شده است تا با نیازسنجی از مشتریان خدمات سنتی را به خدمات نوین تبدیل کنیم تا بتوانیم مشکلات موجود در ارایه خدمات را رفع کنیم.

به گفته وی؛ پست یکی از باسابقه ترین سازمان های ارائه دهنده خدمات در دنیا است که از آن به عنوان زیرساخت های اساسی توسعه یاد می شود که سازمان پست کشور از قابلیت های لازم برای دست یابی به چشم اندازهای توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال جاری طرح نشانی مکان محور در استان مرکزی اجرا می شود

در سال جاری طرح نشانی مکان محور در استان مرکزی اجرا می شود