مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 خرداد 1394 ساعت 10:262015-05-25دانش

برنامه های قرآنی نباید در حجم سایر برنامه های دانشگاه مغفول واقع شود


مسئول کانون قرآن و عترت موسسه آموزش عالی اشراق گفت: در قبال حجم فعالیت ها و برنامه های اجرا شده که البته در نوع خود قابل تقدیر است، برنامه های قرآنی در این دانشگاه مغفول واقع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ،" به نقل از پایگاه خبری دانشجویان بیدار ، کانون قرآن و عترت موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد به منظور کیفیت بخشیدن به سطح علوم قرآنی دانشگاهیان اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی در دانشگاه کرد.

مالداری، مسئول کانون قرآن و عترت هدف از برگزاری مسابقات را سنجیدن سطح توانایی و مهارت دانشجویان در آموزه های قرآنی عنوان کرد.

وی افزود: این محفل قرآنی با حضورداوران برجسته ای همچون آقایان کریمی و شکیبا در بخش برادران و خانم بابایی و حق پناه در بخش خواهران برپا شد.

این فعال دانشجویی جوایز این مسابقات را برای نفرات اول تخفیف 75درصد شهریه ثابت، نفرات دوم 50 درصد و نفرات سوم 30 درصد عنوان کرد و گفت: بخشی دیگر از هدایا را هم سازمان اوقاف تقبل کرد.

آن طور که باید حق قرآن در دانشگاه ها ادا نشده است مالداری تصریح کرد: فضای حاکم بر دانشگاه و دانشجویان حاکی از این است که متآسفانه آن طور که باید حق قرآن ادا نشده و توجه چندانی به این مسئله صورت نگرفته است؛ ضمن اینکه این مشکل تنها مربوط به دانشگاه ما نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های قرآنی نباید در حجم سایر برنامه های دانشگاه مغفول واقع شود

برنامه های قرآنی نباید در حجم سایر برنامه های دانشگاه مغفول واقع شود